Μεγάλη Ιαπωνία με τις Ιαπωνικές Άλπεις και τις ανθισμένες κερασιές, με πτήσεις για Τόκιο και επιστροφή από Οσάκα| Μάρτιος - Απρίλιος 2025 από 3399€
Διάρκεια: 11-13 ΗΜΕΡΕΣ
20/03, 21/03, 22/03, 24/03, 25/03, 27/03, 29/03, 31/03, 12/04, 13/04, 18/04, 25/04
1η ημέρα: ΑΘΗΝΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ/ΛΑΡΝΑΚΑ – πτήση για ΤΟΚΙΟ
Συνάντηση στο αεροδρόμιο, γνωριμία με την ταξιδιωτική ομάδα και πτήση για το Τόκιο μέσω ενδιάμεσου σταθμού. Μία από τις μεγαλύτερες πύλες εισόδου επισκεπτών στην Ιαπωνία είναι η περιοχή του Τόκιο, που την εξυπηρετούν τα αεροδρόμια Haneda και Narita (όπου και θα προσγειωθούμε). Όλα τα αεροδρόμια στη χώρα είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις με κρατικό έλεγχο, και ανταγωνίζονται μεταξύ τους, προσφέροντας όλο και καλύτερες υπηρεσίες για την προσέλκυση των ταξιδιωτών.
2η ημέρα: Άφιξη στο ΤΟΚΙΟ
Το 1603 το ψαροχώρι Έντο στις όχθες του ποταμού Σούμιντα-γκάουα αντικατέστησε το Κιότο ως πρωτεύουσα της χώρας και μέχρι τον 18ο αιώνα είχε ήδη εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πόλη του κόσμου. Πόλη των μεγάλων αντιθέσεων και της πλούσιας παράδοσης, μια πόλη-αίνιγμα, ένας πραγματικός γρίφος. Πόλη του σούμο, των σαμουράι, των γκεϊσών, του σούσι, της τεχνολογίας και του καταναλωτισμού. Μοντέρνα πόλη, με άπειρους ουρανοξύστες, ιλιγγιώδεις ρυθμούς και με σήμα κατατεθέν τον συνωστισμό. Οι «προωθητές» είναι ένα παγκοσμίως μοναδικό και πρωτότυπο επάγγελμα: υπάλληλοι με λευκά γάντια έχουν καθήκον να σπρώχνουν τους επιβάτες των υπερφορτωμένων βαγονιών του μετρό, ώστε να κλείνουν οι πόρτες και να συνεχίζονται τα δρομολόγια!
Άφιξη λοιπόν στο Τόκιο, μεταφορά και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο μας. Χρόνος ελεύθερος για μια πρώτη γνωριμία με την πόλη. Διανυκτέρευση.
3η ημέρα: ΤΟΚΙΟ: 1η ξενάγηση
Αφού απολαύσουμε το πρωινό μας στο ξενοδοχείο, ξεκινάμε για την πρώτη μας ξενάγηση στο Τόκιο. Αφετηρία μας το Εθνικό Μουσείο με την εντυπωσιακή συλλογή εκθεμάτων του ιαπωνικού πολιτισμού, το μεγαλύτερο και παλαιότερο μουσείο όλης της χώρας, ενώ θα πάμε επίσης στην Ακιχαμπάρα, την «ψηφιακή» γειτονιά του Τόκιο, όπου αμέτρητα καταστήματα πωλούν όλων των ειδών τις ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε σχετικά με anime και manga.
Θα περάσουμε από τη διάσημη διασταύρωση Σιμπούγια, ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία στον πλανήτη με διαδοχικές διαβάσεις, που σε κάθε κόκκινο φανάρι γεμίζουν από κόσμο. Επιστροφή στο ξενοδοχείο και διανυκτέρευση.
4η ημέρα: ΤΟΚΙΟ: εκδρομή στο ΝΙΚΚΟ
Σήμερα το πρωί θα αναχωρήσουμε για την ιερή πόλη του Νίκκο. Φτάνοντας θα διασχίσουμε την τοξωτή και κατακόκκινη γέφυρα Σιν-κιό (Ιερή Γέφυρα) πάνω από τον ποταμό Νταϊγία, και ανηφορίζοντας θα επισκεφτούμε το ιερό Τόσο-γκου με τα πολυτελέστατα και περίτεχνα διακοσμημένα κτίσματα. Δεκάδες πέτρινα φανάρια οδηγούν στην κύρια πύλη του συγκροτήματος, αλλά και του μαυσωλείου του shogun Tokugawa Ieyasu. Η Παγόδα, ο Ιερός Στάβλος, οι Ιερές Αποθήκες, ο Πύργος του Τυμπάνου, το εσωτερικό ιερό Χόντεν θα μας εντυπωσιάσουν.
Θα δούμε τους καταρράκτες Κεγκόν και τη λίμνη Τσουζέντζι, και στη συνέχεια θα επιστρέψουμε στο Τόκιο. Διανυκτέρευση.
5η ημέρα: ΤΟΚΙΟ: 2η ξενάγηση
Σήμερα η ξενάγησή μας στο Τόκιο ξεκινάει από τη συνοικία της Ασάκουσα: εδώ θα δούμε τον Ναό Σένσο-τζι, γνωστό και ως Ασάκουσα Κανόν, καθώς εδώ φυλάσσεται το αγαλματίδιο της θεάς Κανόν: αντικρίζοντάς το απορεί κανείς για το πόσο καιρό μπορεί να πέρασε το αγαλματάκι αυτό στη θάλασσα πριν το ψαρέψουν τυχαία δύο ψαράδες το μακρινό έτος 628.
Θα έχουμε έπειτα χρόνο για να περπατήσουμε το δρομάκι Νακαμίσε-ντόρι, ανάμεσα σε δεκάδες γραφικά μαγαζάκια με πάγκους, όπου βρίσκει κανείς τα πάντα: εντυπωσιακά κιμονό, σπαθιά σαμουράι, μάσκες του παραδοσιακού θεάτρου Νο, χειροτεχνίες, σουβενίρ, παραδοσιακές γιαπωνέζικες λιχουδιές και τόσα άλλα. Συνεχίζουμε με το Sky Tree, έναν επιβλητικό πύργο που μας δίνει εξαιρετική θέα της πόλης, και απολαμβάνουμε μικρής διάρκειας διάπλου στον ποταμό Σουμίντα.
Στη συνέχεια ερχόμαστε στην πιο ακριβή συνοικία του Τόκιο και ολόκληρης της Ιαπωνίας: σωστά μαντέψατε, είναι η περιοχή όπου βρίσκεται το Αυτοκρατορικό Παλάτι, το οποίο και θα θαυμάσουμε εξωτερικά. Η αυτοκρατορική οικογένεια της χώρας, που χαίρει μεγάλης εκτίμησης από τους Ιάπωνες, ανοίγει τις πύλες του ανακτόρου μόνο κάθε Πρωτοχρονιά για να δεχτεί και να χαιρετίσει τους πολίτες.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο και διανυκτέρευση.
6η ημέρα: ΤΟΚΙΟ – ΟΣΙΝΟ ΧΑΚΑΪ (Περιοχή Φούτζι) – ΧΑΚΟΝΕ – ΜΑΤΣΟΥΜΟΤΟ
Αναχωρούμε από την πρωτεύουσα και κινούμαστε δυτικά προς την περιοχή του Όρους Φούτζι και το Όσινο Χακάι. Είναι μια περιοχή με φυσικές πηγές και μικρές λίμνες, προερχόμενες από τους πάγους των βουνών που λιώνουν. Το νερό, περνώντας μέσα από τους πορώδεις βράχους, καταλήγει μετά από πολλά χρόνια στις λίμνες του γραφικού αυτού χωριού, μαζί με θρύλους αιώνιας νεότητας για όποιον πιει νερό από αυτές. Εκεί είναι και το καλύτερο σημείο θέασης του όρους Φούτζι, αρκεί ο καιρός να το επιτρέπει, ώστε τα σύννεφα να μην καλύπτουν τον τέλειο κώνο του ιερού βουνού των Ιαπώνων.
Μέχρι πριν από εκατό χρόνια ήταν άβατο, και το ανέβαιναν μόνο ιερείς και προσκυνητές, ήταν δε απαγορευτικό για τις γυναίκες μέχρι το 1872. Οι αυτόχθονες Αϊνού ήταν οι πρώτοι που ονόμασαν το όρος αυτό Φούτζι, δίνοντάς του το όνομα της θεάς της φωτιάς Φούτσι. Oι μεταγενέστεροι Ιάπωνες διατήρησαν τόσο το όνομα, όσο και τον ιερό χαρακτήρα του βουνού. Αποτελεί δε την αγαπημένη εκδρομή όλων των κατοίκων της πρωτεύουσας.
Συνεχίζουμε στο θέρετρο Χακόνε, στους πρόποδες του Φούτζι, γνωστό χάρη στις θερμές πηγές του. Θα κάνουμε πρώτα μια σύντομη κρουαζιέρα στη λίμνη Άσι, και θα οδηγηθούμε στη βάση του τελεφερίκ που θα μας ανεβάσει στην περίφημη Κοιλάδα του Βρασμού, ή Ογουακουντάνι. Εκεί η γεωθερμική δραστηριότητα είναι έντονη, και ανάλογα με την έντασή της επιτρέπεται ή απαγορεύεται από τις αρχές η είσοδος των επισκεπτών.
Θα θαυμάσουμε τη θέα, και με το πούλμαν μας θα συνεχίσουμε προς τον Βορρά, με προορισμό το Ματσουμότο, όπου θα διανυκτερεύσουμε. Μεταφορά και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.
7η ημέρα: ΜΑΤΣΟΥΜΟΤΟ – ΤΑΚΑΓΙΑΜΑ – ΣΙΡΑΚΑΒΑΓΚΟ – ΚΑΝΑΖΑΟΥΑ
Πρωινό στο ξενοδοχείο και πάμε να επισκεφθούμε το κάστρο του Ματσουμότο, με το χαρακτηριστικό μαύρο χρώμα. Υπέροχο δείγμα ιαπωνικής φρουριακής αρχιτεκτονικής, ξεκίνησε να χτίζεται το 1509 και έχει την ιδιαιτερότητα (μεταξύ πολλών άλλων) πως δεν είναι χτισμένο στην κορυφή κάποιου λόφου, αλλά σε πεδιάδα.
Αναχωρούμε στη συνέχεια οδικώς για την Τακαγιάμα. Το «μικρό Κιότο», όπως την αποκαλούν, είναι μια όμορφη πόλη με καλοδιατηρημένους δρόμους, παλιά ξύλινα σπίτια, πανέμορφα μαγαζάκια, καπηλειά και αποστακτήρια σάκε. Φτάνοντας ξεκινάμε βόλτα στην πρωινή αγορά της Μιγιαγκάβα και στην Παλιά Πόλη της Τακαγιάμα, με τον χαρακτηριστικό δρόμο Σαννομάτσι.
Βλέπουμε επίσης το παλιό διοικητήριο Τζίνια, που κτίστηκε το 1615 από τον άρχοντα της Τακαγιάμα, και είναι το μοναδικό ανάμεσα στα 60 συνολικά διοικητήρια που διασώθηκε. Το 1816 το κτίριο ανακαινίστηκε και χρησιμοποιήθηκε έως το 1969, προσφέροντας έτσι πολύτιμες πληροφορίες για την αρχιτεκτονική της εποχής αλλά και για τη ζωή της περιόδου Έντο.
Στην Τακαγιάμα θα δούμε και το μουσείο Ματσούρι νο Μόρι (Matsuri no Mori) που είναι αφιερωμένο στο διήμερο Φεστιβάλ της Τακαγιάμα, ένα από τα τρία πιο εντυπωσιακά φεστιβάλ της Ιαπωνίας, που πραγματοποιείται κάθε άνοιξη και φθινόπωρο. Από την είσοδο του μουσείου, ένας διάδρομος μήκους περίπου 50 μέτρων οδηγεί στον κύριο εκθεσιακό χώρο, ο οποίος βρίσκεται υπόγεια, προσδίδοντάς του μια σπηλαιώδη ατμόσφαιρα. Στο μουσείο εκτίθενται πολλά αντίγραφα αρμάτων σε φυσικό μέγεθος, διακοσμημένα θαυμάσια, με περίτεχνα σχέδια. Εδώ θα δούμε και τις περίφημες κούκλες καρακούρι, μαριονέτες που αποτελούν βασικό στοιχείο του Φεστιβάλ της Τακαγιάμα, αλλά και τα τεράστια τύμπανα τάικο, που λέγεται ότι είναι τα μεγαλύτερα τύμπανα στον κόσμο.
Στη συνέχεια αναχωρούμε οδικώς για την Καναζάουα. Στη διαδρομή μας θα περάσουμε από την κοιλάδα Σοκάβα, μια σχετικά απομονωμένη ορεινή περιοχή μέσα σε ένα καταπράσινο τοπίο. Εδώ θα κάνουμε μια στάση στον περίφημο οικισμό Σιρακαβάγκο, για να δούμε από κοντά τα περίφημα «γκάσο-ζουγκούρι» (γκάσο = χέρια που προσεύχονται), σπίτια με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, και τις χαρακτηριστικές αχυροσκεπές που προστάτευαν από τις δύσκολες καιρικές συνθήκες του χειμώνα στην ενδοχώρα του νησιού Χονσού, όπου βρισκόμαστε. Το πιο χαρακτηριστικό εξ αυτών είναι το Kanda House.
Συνεχίζουμε για την Καναζάουα, μια πόλη με ισχυρή πολιτιστική ταυτότητα και ιστορικές ρίζες αιώνων. Άφιξη, μεταφορά και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.
8η ημέρα: ΚΑΝΑΖΑΟΥΑ (ξενάγηση) – ΚΙΟΤΟ: 1η ξενάγηση – ΔΑΣΟΣ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΟΥ
Ξεκινάμε τη γνωριμία μας με την πόλη με τη συνοικία Ναγκαμάτσι, τη λεγόμενη «γειτονιά των σαμουράι», όπου παραδοσιακά έμεναν οι σαμουράι με τις οικογένειές τους. Η συνοικία διατηρεί την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, με τη χαρακτηριστική αρχιτεκτονική της, τα στενά δρομάκια και τα κανάλια. Πολύ κοντά βρίσκεται και το κάστρο της Καναζάουα, που επίσης θα δούμε. Θα πάμε στους εντυπωσιακούς κήπους Κενροκουέν, καθώς και στη συνοικία Χιγκάσι Τσάγια με τα «οτσαγιά» (τεϊοποτεία) με τις γκέισες.
Στη συνέχεια αναχωρούμε για το Κιότο, την παλιά πρωτεύουσα της Ιαπωνίας. Με την άφιξή μας θα πάμε να δούμε το Χρυσό Περίπτερο ή Κινκακούτζι, έναν ναό Zen στο βόρειο Κιότο, του οποίου οι δύο πρώτοι όροφοι είναι πλήρως καλυμμένοι με φύλλα χρυσού.
Σειρά έχει ένα από τα πιο όμορφα και εντυπωσιακά μέρη της χώρας, το Δάσος από Μπαμπού! Έχετε περπατήσει ποτέ μέσα σε ένα ολόκληρο δάσος από μπαμπού; Εδώ θα έχετε αυτή τη σπάνια ευκαιρία, σε μια πρωτότυπη και εντυπωσιακή περιήγηση
Οι Ιάπωνες έχουν μια μακρά ιστορία με το μπαμπού, μέσα από μύθους και θρύλους, συνδέοντας μεταφορικά τη δύναμη ενός άνδρα με αυτό το φυτό. Ωστόσο, δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να δούμε δάση μπαμπού στη φυσική τους κατάσταση που μεγαλώνουν τόσο ψηλά και χοντρά, όπως συμβαίνει εδώ.
Επιστροφή στο Κιότο, μεταφορά και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο. Διανυκτέρευση.
9η ημέρα: ΚΙΟΤΟ (2η ξενάγηση)
Πρωινό στο ξενοδοχείο και ξεκινάμε την περιήγησή μας στο ανεπανάληπτο Κιότο, με αφετηρία τον καταπληκτικό ναό Φουσίμι-Ινάρι, στους πρόποδες του βουνού Ινάρι. Το ιερό είναι αφιερωμένο στον θεό του ρυζιού και κατατάσσεται αναμφισβήτητα στα ομορφότερα σημεία του Κιότο, με τις χιλιάδες πορτοκαλί πύλες να το κάνουν να ξεχωρίζει.
Συνεχίζουμε με επίσκεψη στο μεγαλειώδες συγκρότημα του Κάστρου Νίτζο, το οποίο φημίζεται για την υπέροχη εσωτερική του διακόσμηση και τα λεγόμενα «πατώματα αηδονιού», κατασκευασμένα έτσι ώστε να «κελαηδούν» όταν κάποιος περπατούσε πάνω τους (γνωστοποιώντας ταυτόχρονα την παρουσία του).
Επόμενος σταθμός μας στη σημερινή περιήγηση στο Κιότο ο ναός Κιγιομίτζου. Μαζί με τους κατοίκους-προσκυνητές της πόλης που συνηθίζουν να εξαγνίζονται με το καθαρό νερό της πηγής Κιγιομίτζου, θα ανεβούμε τον μικρό λόφο που θα μας φέρει στον ναό με το άγαλμα της θεάς του Ελέους Κανόν με τα 11 κεφάλια.
Στη συνέχεια θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την τελετουργία του τσαγιού και μάλιστα σε βουδιστικό ναό του Κιότο, τον Κοντάι-τζι. Το τσάι εισήχθη από την Κίνα τον 8ο αιώνα και το εκτιμούσαν για τις ιαματικές του ιδιότητες. Οι ευγενείς άρχισαν να το πίνουν στις πολυτελείς γιορτές τους και αργότερα ο Μουράκο Σούκο ανέπτυξε τις πνευματικές πλευρές του εθίμου που υιοθετήθηκαν από τους Σαμουράι. Το σημείο τελετής (τσάτσι), όπου προσφέρεται λεπτοαλεσμένο τσάι (μάτσα) από τον οικοδεσπότη στους λίγους καλεσμένους, είναι μια μοναδική, πολύτιμη στιγμή.
Συνεχίζουμε με τον ναό Rengeo-in Sanjusangendo στην ανατολική πλευρά του Κιότο, ο οποίος είναι διάσημος για τα 1001 αγάλματα της θεάς του Ελέους Κανόν. Ο ναός ιδρύθηκε το 1164 και ανοικοδομήθηκε έναν αιώνα αργότερα, αφού η αρχική δομή είχε καταστραφεί σε πυρκαγιά. Με μήκος 120 μέτρα, η αίθουσα του ναού είναι η μακρύτερη ξύλινη κατασκευή της Ιαπωνίας.
Αργότερα θα έρθουμε στη συνοικία των γκεϊσών Γκιόν, όπου θα περπατήσουμε στο παλαιότερο κομμάτι της πόλης με τα διάσημα «οτσαγιά» (τεϊοποτεία). Η ημέρα μας θα κλείσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: Το απόγευμα θα παρακολουθήσουμε στο θέατρο Γκιόν μία παράσταση pot puri παραδοσιακών ιαπωνικών τεχνών, για να πάρουμε μία γεύση της κουλτούρας του ιαπωνικού λαού.
Επιστροφή στο ξενοδοχείο μας και διανυκτέρευση.
10η ημέρα: ΚΙΟΤΟ – διαδρομή με το τρένο-βολίδα – ΧΙΡΟΣΙΜΑ (νησάκι ΜΙΓΙΑΤΖΙΜΑ) – διαδρομή με το τρένο-βολίδα – ΟΣΑΚΑ
Πρωινό και στη συνέχεια μεταβαίνουμε στον σταθμό για να πάρουμε το περίφημο τρένο-βολίδα. Προορισμός μας η Χιροσίμα: διασχίζοντας τους δρόμους της μοντέρνας πόλης που αριθμεί ενάμισι εκατομμύριο κατοίκους, δύσκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει τη μεγάλη καταστροφή που υπέστη από την πρώτη ατομική βόμβα στις 8.15΄ το πρωί της 6ης Αυγούστου του 1945, γεγονός που συγκλόνισε την ανθρωπότητα και εξακολουθεί να συγκλονίζει τις καρδιές των χιλιάδων επισκεπτών στο Πάρκο του Μνημείου Ειρήνης, το οποίο και επισκεπτόμαστε. Ο Θόλος του Μνημείου της Ατομικής Βόμβας, η Φλόγα της Ειρήνης που δεν θα σβήσει όσο υπάρχουν πυρηνικά στη Γη, ο Τύμβος με τις στάχτες των χιλιάδων ανθρώπων, το Μνημείο Ειρήνης των Παιδιών με τους χιλιάδες χάρτινους γερανούς και κυρίως το Μουσείο με τα ντοκουμέντα της καταστροφής, κάθε ένα από αυτά έχει να διηγηθεί το δικό του δράμα.
Στη συνέχεια θα περάσουμε με φεριμπόουτ στο νησάκι Μιγιατζίμα, «το νησί του νερού», όπου θα επισκεφτούμε ίσως το πιο γραφικό αξιοθέατο της Ιαπωνίας, το φημισμένο σιντοϊστικό ιερό Ιτσουκουσίμα, η πύλη Τόρι του οποίου μοιάζει να αιωρείται στο νερό. Αυτό το σιντοϊστικό ιερό, που αρχικά χτίστηκε τον 6ο αιώνα και στη συνέχεια διαμορφώθηκε στη σημερινή του θέση το 1168 από τον Τάιρα νο Κιγιομόρι, περιλαμβάνει και την 28 μέτρων πενταώροφη παγόδα που κατασκευάστηκε το 1407. Αμέτρητοι επισκέπτες, ντόπιοι και ξένοι, κατακλύζουν τον ναό και στη συνέχεια τον γραφικό δρόμο με τα δεκάδες καταστήματα με τα κομψά χειροτεχνήματα και τα νόστιμα γλυκά!
Έπειτα μεταφερόμαστε στον σιδηροδρομικό σταθμό απ’ όπου θα πάρουμε ξανά το τρένο-βολίδα με προορισμό αυτή τη φορά την Οσάκα. Άφιξη στην πόλη, μεταφορά και τακτοποίηση στο ξενοδοχείο μας. Δείπνο και διανυκτέρευση.
11η ημέρα: ΟΣΑΚΑ (ξενάγηση) – ΝΑΡΑ – ΟΣΑΚΑ – Πτήση επιστροφής
Αν το Κιότο είναι η πολιτιστική πρωτεύουσα της χώρας, η Οσάκα είναι η εμπορική. Είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ιαπωνίας, μια μεγάλη βιομηχανική και εμπορική πόλη, με συναρπαστική μεταμοντέρνα αρχιτεκτονική, φουτουριστικούς χώρους διαβίωσης, γκαλερί, έντονη νυχτερινή ζωή και μαγευτική κουζίνα. Οι Γιαπωνέζοι λένε πως «η Οσάκα είναι η πόλη για να βγάλεις λεφτά, το Κιότο για να ψωνίσεις και το Τόκιο για να διασκεδάσεις».
Αφού πάρουμε το πρωινό μας στο ξενοδοχείο, ξεκινάμε την ξενάγησή μας στην πόλη, κατά τη διάρκεια της οποίας θα επισκεφτούμε το Κάστρο της Οσάκα που έχτισε ο Χιντεγιόσι Τογιοτόμι το 1586 (το σημερινό είναι αντίγραφο του αυθεντικού) με μεσαιωνικά εκθέματα και πολεμικές στολές των σαμουράι της εποχής.
Στη συνέχεια θα ανέβουμε στο παρατηρητήριο του ουρανοξύστη Ουμέντα για μια πανοραμική θέα της Οσάκα. Θα περάσουμε επίσης από την περιοχή Σινσαϊμπάσι, την κατεξοχήν εμπορική και καταναλωτική αρτηρία της πόλης!
Αναχωρούμε για την ιερή πόλη Νάρα, την πρώτη πρωτεύουσα της χώρας. Εδώ γεννήθηκε η Ικεμπάνα, η τέχνη των λουλουδιών, και το μελόδραμα «Νο». «Μόνο αφού δει κάποιος τη Νάρα του επιτρέπεται να πεθάνει», λένε οι Ιάπωνες για την πόλη που φιλοξενεί το μεγαλύτερο μπρούντζινο άγαλμα του Βούδα στον κόσμο, ύψους 16 μέτρων και βάρους 550 τόνων. Σύμβολο ειρήνης τα χίλια εξημερωμένα ελάφια που περιφέρονται ελεύθερα στο πάρκο της πόλης, γύρω από τον Ναό Τοντάι-τζι που θα επισκεφτούμε στη συνέχεια. Θα δούμε επίσης τον εντυπωσιακό ναό Κασούγκα Τάισα, με το έντονο κόκκινο χρώμα. Επιστροφή στην Οσάκα και μεταφορά στο αεροδρόμιο για να επιβιβαστούμε στην πτήση επιστροφής.
12η ημέρα: Άφιξη σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη/Λάρνακα
ΤΙΜΕΣ κατά ατομο σε δικλινο/τρικλινο
προσθεστε μονο τους φορους 990,00 και εχετε την τελικη τιμη!
- διαφορα μονοκλινου: απο 990 ευρω
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 20/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3990€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 21/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3990€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 21/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 10 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Air China - Τιμή από 3399€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 22/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 13 ημέρες με 10 διαν/σεις - Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 4599€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 22/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Περιλαμβάνεται transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή - Πτήσεις με Qatar Airways - Τιμή από 3899€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 24/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Περιλαμβάνεται transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή - Πτήσεις με Qatar Airways - Τιμή από 3899€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 24/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 11 ημέρες με 9 διαν/σεις - Αυθημερόν επιστροφή (όχι διαν/ση στο αεροπλάνο) - Πτήσεις με Lufthansa - Τιμή από 3999€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 24/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3990€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 24/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 10 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Air China - Τιμή από 3399€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 25/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3990€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 27/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3990€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 29/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 13 ημέρες με 10 διαν/σεις - Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο - Περιλαμβάνεται transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή - Πτήσεις με Qatar Airways - Τιμή από 3999€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 31/3/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Περιλαμβάνεται transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή - Πτήσεις με Qatar Airways - Τιμή από 3699€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 12/4/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3899€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 13/4/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3699€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 18/4/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 13 ημέρες με 10 διαν/σεις - Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3999€
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ 25/4/2025 - Αναχώρηση από Αθήνα - 12 ημέρες με 9 διαν/σεις - Πρόγραμμα όπως περιγράφεται - Πτήσεις με Εmirates - Τιμή από 3699€
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ
- Αεροπορικά εισιτήρια οικονομικής θέσης με ενδιάμεσο σταθμό.
- Ξενοδοχεία 4* και 4* sup.
- Ημιδιατροφή καθημερινά.
- Επίσκεψη στη Χιροσίμα.
- «Τελετή του τσαγιού».
- Επίσκεψη στο Tokyo National Museum.
- Παράσταση στο θέατρο Γκιόν στο Κιότο.
- Επίσκεψη στο δάσος από μπαμπού στο Κιότο.
- Μεταφορές με πολυτελή κλιματιζόμενα πούλμαν.
- Δωρεάν WiFi στο πούλμαν με πολλαπλά ρούτερ, για γρήγορο ίντερνετ με δυνατό σήμα.
- Επίσκεψη στο Μουσείο Ματσούρι νο Μόρι.
- Ξεναγήσεις με ακουστικά.
- Δύο (2) διαδρομές με το τρένο-βολίδα.
- Ξεναγήσεις όπως αναγράφονται στο πρόγραμμα.
- Τοπικός ξεναγός.
- Έλληνας έμπειρος αρχηγός.
- Ασφάλεια αστικής ευθύνης.
- Δωρεάν ταξιδιωτικός οδηγός-βιβλίο στα Ελληνικά
ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ
Φόροι αεροδρομίων, επιβάρυνση καυσίμων, φιλοδωρήματα, αχθοφορικά & επιπλέον πακέτο ασφάλειας, τα οποία καταβάλλονται υποχρεωτικά στην Αθήνα. Επιπλέον πακέτο ασφάλειας (Ατυχήματος, απώλειας αποσκευών, δαπάνες επαναπατρισμού λόγω ατυχήματος ή ασθένειας, δαπάνες για έξοδα επέκτασης ταξιδιού λόγω ατυχήματος, δαπάνες για έξοδα επίσκεψης συγγενούς στο εξωτερικό, δαπάνες για επείγουσα επιστροφή στην Ελλάδα, απώλεια ταξιδιωτικών εγγράφων και έξτρα καλύψεων όπως ιατροφαρμακευτικές και νοσοκομειακές δαπάνες, ασφάλεια προκαταβολής κ.α.). Ζητήστε πληροφορίες από το τμήμα κρατήσεων για την ακριβή περιγραφή των καλύψεων, το ύψος για την κάθε μια κάλυψη, και τους όρους των καλύψεων για αποφυγή παρεξηγήσεων: € 990.
Σημαντικές Σημειώσεις
- Όλα τα αξιοθέατα αναφέρονται με τυχαία σειρά. Η σειρά της επισκεψιμότητας θα αναφέρεται στο τελικό ενημερωτικό.
- Τα δωμάτια στα ξενοδοχεία είναι πολύ μικρότερα από τα ευρωπαϊκά standards. Τα μονόκλινα σε πολλές περιπτώσεις είναι ακόμα πιο μικρά από τα αντίστοιχα δίκλινα. Καλό θα είναι το μέγεθος των αποσκευών σας να μην είναι μεγάλο. Δεν συνιστούμε τρίκλινα δωμάτια λόγω έλλειψης χώρου και πολλά ξενοδοχεία δεν διαθέτουν καθόλου
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
CA 864 |
21/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΠΕΚΙΝΟ |
13:10 |
05:10 (+1) |
CA 925 |
22/03/2025 |
ΠΕΚΙΝΟ – ΤΟΚΥΟ |
09:15 |
13:40 |
CA 928 |
31/03/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΠΕΚΙΝΟ |
14:00 |
16:15 |
Μεταφορά και περιήγηση στο Πεκίνο |
||||
CA 863 |
01/04/2025 |
ΠΕΚΙΝΟ – ΑΘΗΝΑ |
02:30 |
09:00 |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
20/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
21/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
30/03/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
31/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
21/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
22/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
31/03/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
01/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
22/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
23/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
02/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
03/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
13 ΗΜΕΡΕΣ / 10 ΝΥΧΤΕΣ Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
QR 208 |
22/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:55 |
00:05 +1 |
QR 806 |
23/03/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΤΟΚΙΟ |
02:15 |
17:55 |
QR 803 |
01/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:30 |
23:20 |
QR 203 |
02/04/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΑΘΗΝΑ |
07:35 |
12:25 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. Transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
QR 208 |
24/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:55 |
00:05 +1 |
QR 806 |
25/03/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΤΟΚΙΟ |
02:15 |
17:55 |
QR 803 |
03/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:30 |
23:20 |
QR 203 |
04/04/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΑΘΗΝΑ |
07:35 |
12:25 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. Transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
LH 1757 |
24/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΜΟΝΑΧΟ |
07:00 |
08:45 |
LH 714 |
24/03/2025 |
ΜΟΝΑΧΟ – ΤΟΚΙΟ |
12:45 |
09:05 +1 |
LH 743 |
03/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΜΟΝΑΧΟ |
09:30 |
16:45 |
LH 1756 |
03/04/2025 |
ΜΟΝΑΧΟ – ΑΘΗΝΑ |
19:20 |
22:45 |
11 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Αυθημερόν επιστροφή (όχι διαν/ση στο αεροπλάνο) |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
CA 864 |
24/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΠΕΚΙΝΟ |
13:10 |
05:10 (+1) |
CA 925 |
25/03/2025 |
ΠΕΚΙΝΟ – ΤΟΚΥΟ |
09:15 |
13:40 |
CA 928 |
03/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΠΕΚΙΝΟ |
14:00 |
16:15 |
Μεταφορά και περιήγηση στο Πεκίνο |
||||
CA 863 |
04/04/2025 |
ΠΕΚΙΝΟ – ΑΘΗΝΑ |
02:30 |
09:00 |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
24/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
25/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
03/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
04/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
25/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
26/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
04/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
05/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
27/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
17:05 |
23:40 |
EK 318 |
28/03/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:55 |
17:20 |
EK 317 |
06/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
07/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
QR 208 |
29/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:55 |
00:05 +1 |
QR 806 |
30/03/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΤΟΚΙΟ |
02:15 |
17:55 |
QR 803 |
09/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:30 |
23:20 |
QR 203 |
10/04/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΑΘΗΝΑ |
07:35 |
12:25 |
13 ΗΜΕΡΕΣ / 10 ΝΥΧΤΕΣ Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο. Transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την επιστροφή. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
QR 204 |
31/03/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΧΑ |
13:55 |
18:20 |
QR 806 |
01/04/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΤΟΚΙΟ |
02:35 |
18:55 |
QR 803 |
10/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΧΑ |
18:30 |
23:20 |
QR 203 |
11/04/2025 |
ΝΤΟΧΑ – ΑΘΗΝΑ |
07:35 |
12:25 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. Transit lounge service στο αεροδρόμιο της Ντόχα κατά την αναχώρηση και την επιστροφή. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
12/04/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
18:05 |
23:35 |
EK 318 |
13/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:40 |
17:35 |
EK 317 |
22/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
23/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
13/04/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
18:05 |
23:35 |
EK 318 |
14/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:40 |
17:35 |
EK 317 |
23/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
24/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
18/04/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
18:05 |
23:35 |
EK 318 |
19/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:40 |
17:35 |
EK 317 |
29/04/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
30/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
13 ΗΜΕΡΕΣ / 10 ΝΥΧΤΕΣ Με μία επιπλέον διαν/ση στο Κιότο. |
Αριθμός Πτήσης |
Ημερομηνία Πτήσης |
Διαδρομή |
Ώρα |
Ώρα Άφιξης |
EK 210 |
25/04/2025 |
ΑΘΗΝΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
18:05 |
23:35 |
EK 318 |
26/04/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΤΟΚΙΟ |
02:40 |
17:35 |
EK 317 |
05/05/2025 |
ΟΣΑΚΑ – ΝΤΟΥΜΠΑΪ |
23:45 |
05:15 +1 |
EK 209 |
06/05/2025 |
ΝΤΟΥΜΠΑΪ – ΑΘΗΝΑ |
10:50 |
15:00 |
12 ΗΜΕΡΕΣ / 9 ΝΥΧΤΕΣ Πρόγραμμα όπως περιγράφεται παρακάτω. |