Τοσκάνη, Εμίλια Ρομάνα, Ούμπρια Σεπτέμβρης 2019 από 880,00

ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ: 07/09
6 ημέρες

1η ΜΕΡΑ: ΑΘΗΝΑ-ΜΠΟΛΟΝΙΑ
Συγκέντρωση στο αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος και πτήση για τη Μπολόνια. Μια μοναδική εμπειρία ξεκινάει. 6 μέρες γνώση, κρασί ομορφιά κι ένας διαφορετικός Τρόπος να ταξιδεύει κανείς.
Άφιξη στη Μπολόνια.
Ποιο είναι το θέμα του ταξιδιού;;; Η χαρά! Η χαρά που μπορούμε και ταξιδεύουμε, η χαρά που δεν ταξιδεύουμε από πλήξη, η χαρά που ταξιδεύουμε μαζί, η χαρά της Κοινής Εμπειρίας. Παραλαμβάνουμε αποσκευές και φύγαμε κατ’ ευθείαν για το κέντρο της πόλης όπου σπούδασε ο ποιητής, ο πρωταγωνιστής του ταξιδιού μας, ο Δάντης.
Δε θέλουμε να χάσουμε ούτε δευτερόλεπτο απ’ αυτή την εκδρομή, επιβίβαση στο λεωφορείο μας και μεταφορά στην καρδιά της πόλης, πρώτη γνωριμία… Κυρίες και κύριοι: αυτή είναι η Μπολόνια:
La Dotta (Η Λόγια ),
La Grassa (η Χοντρή )
και La Rossa (η Κόκκινη).
Ναι, αυτά είναι τα τρία πιο γνωστά απ' τα επίθετα που τη συνοδεύουν. Εδώ θα μείνουμε απόψε. Εδώ σπούδασε ο Δάντης. Εδώ κι ο γιος του. Εδώ και χιλιάδες παιδιά αιώνες τώρα στο Πανεπιστήμιο της Μπολόνια σπούδασαν!
"Στα Δόντια του Δάντη" λέγεται το ταξίδι μας και δε θα ξεφύγουμε απ’ το θέμα ούτε μια στιγμή.
Έχει 38 χλμ καμάρες η Μπολόνια, πάμε να δούμε τί σημαίνει αυτό… προχωρούμε, αυτή είναι η Via Indipendenza, δεν υπάρχει κεντρικότερος δρόμος στην πόλη, πώς να μην έρθουμε κι από δω…
Αυτή που βλέπετε στο βάθος είναι η κεντρική πλατεία της πόλης, η Piazza Maggiore με το παλάτι του βασιλιά Enzo, τί; Δεν ξέρετε ποιος είναι ο Enzo; Δεν πειράζει, γι’ αυτό ταξιδεύουμε, για να γνωρίζουμε κανινούριους ανθρώπους και αισθήματα.
Εδώ είναι κι ο Καθεδρικός του San Petronio… Επιστήμη και Θρησκεία μαζί, απ' τον "Ουρανό τής Σαλαμάνκα" έχουμε να δούμε κάτι τέτοιο. Πάμε και στον Άγιο Στέφανο… Εδώ βρίσκεται η λεκάνη στην οποία ο Πόντιος Πιλάτος έπλυνε τα χέρια του μετά την καταδίκη του Χριστού σε θάνατο. Καλή ευκαιρία αυτή η επίσκεψη να σκεφτούμε για πόσα πράματα στη ζωή μας δεν αναλάβαμε την ευθύνη, για πόσα είπαμε το δικό μας "νίπτω τας χείρας μου".
Και τώρα…
Τώρα θα επισκεφτούμε το Αρχαιότερο Πανεπιστήμιο του Δυτικού Κόσμου...
L' Archiginnasio!!!!
Απίθανο… Για χίλιους λόγους!
Τώρα ελάτε εδώ... Κοιτάξτε αυτούς τους δυο Πύργους, σα ζευγάρι από αποτυχημένο προξενιό, σα ζευγάρι που δε βρήκε ποτέ τον κοινό βηματισμό του είναι οι… Asinelli και Garisenda… Ελάτε από δω τώρα, όλο ευθεία… θέλω να πάμε και στο Museo della Storia di Bologna στο Palazzo Pepoli... Είναι στολίδι η Κόκκινη Πόλη!
Σωστά καταλάβατε, ίσως απ’ όλη την Ιταλία είναι η πόλη με την πιο έντονη νυχτερινή ζωή. Αν κοιμάται ο φοιτητής απ’ τα φοιτητικά του χρόνια, με κλειστά τα μάτια μπορούμε να προβλέψουμε σκοτεινό Μέλλον! Έχει την καρδιά φοιτητή αυτή πόλη!!!
Χρόνος για φαγητό και ραντεβού ακριβώς εδώ, σ’ αυτό σημείο ώστε να πάμε στα ξενοδοχείο.
Άφιξη στο ξενοδοχείο.
Τακτοποίηση και χρόνος για ξεκούραση. Ραντεβού το απόγευμα στο λόμπυ για μια βόλτα βραδινή.
3 ώρες αργότερα στο λόμπυ…
Πάμε τώρα εκεί που είναι τα εστιατόρια και όλη η νυχτερινή ζωή τής φοιτήτριας-πόλης… Περιμένετε, θα πούμε και για την κουζίνα της Μπολόνια... Έχετε ακουστά καμιά μακαρονάδα από δω; Ας κάνουμε ένα τεστ πολλαπλής επιλογής:
Α) Πουτανέσκα;
Β) Καρμπονάρα;
Γ) Μπολονέζα;
Δε θα μιλήσουμε απλώς για τη Μπολονέζα, θα τη φάμε κιόλας.   Ελεύθερος χρόνο για δείπνο. Έχει μια τρατορία εδώ πιο κάτω ίσως με την καταπληκτικότερη μπολονέζα όλης της Μπολόνια. Έχει και μουσική, όποιος θέλει ακολουθεί να του δείξουμε… Ποτέ δε θα νιώσετε μόνοι μαζί μας!
Διανυκτέρευση

2η ΜΕΡΑ: ΜΠΟΛΟΝΙΑ-ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ
Αφύπνιση. Πρωινό και Arrivederci Bologna! Είμαστε στην Emilia Romagna… Κοιτάξετε μια στιγμή απ’ το παράθυρο… τις βλέπετε τις γυναίκες σκυμμένες αιώνες δουλεύουν στους ορυζώνες του Πάδου… Πρέπει να χρησιμοποίησουμε και τα μάτια της ψυχής σ’ αυτό το ταξίδι…τις βλέπετε;
Έχουμε δυο ώρες δρόμο περίπου ως τη Φλωρεντία κι έχουμε πολλά και σημαντικά ζητήματα για τα οποία πρέπει να μιλήσουμε σήμερα.
Περί Κολάσεως, του Δάντη ή της δικής μας, σύγχρονης σ’ έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει κι απειλεί κατακτήσεις αιώνων, θέμα μας είναι η Λαγνεία, η Λαγνεία του Τρόμου!
Πού να χωρέσει τόση Κόλαση σε δυο ώρες χρόνο!
Φτάσαμε στη Φλωρεντία, φτάνει τόση Κόλαση για σήμερα, ανεβαίνουμε, Κόλαση και Φλωρεντία δεν παν μαζί, Φως, Φλωρεντία, Αναγέννηση, Αναγεννιόμαστε… Δυο μέρες και δυο νύχτες στη Φλωρεντία μας!
Θα πάμε βόλτα κατ’ ευθείαν, για μια πρώτη επαφή με την σπουδαία πόλη, να θυμηθούν κάποιοι, να πρωτοθαυμάσουν άλλοι… Πάμε για το κλασικό περιπατητικό γύρο στο Ιστορικό Κέντρο, να εκμεταλλευτούμε την κάθε στιγμή. Δεν είναι για μια ημερήσια εκδρομή η Φλωρεντία και τέλος, θέλει τη νύχτα της, ν’ αφουγκραστούμε, να νιώσουμε ποιο είναι τέλος πάντων το DNA αυτής της πόλης, σαν πορτραίτο της Αναγέννησης της ίδιας…
Προχωρούμε… μαζευτείτε για την Ιστορική φωτογραφία όλοι μαζί… Εδώ… στη Γέφυρα την περίφημη… Πόντε Βέκιο!!! Πάμε κι ως την πλατεία Michelangelo να δούμε την πόλη από ψηλά; Δεν πειράζει, αν κάποιοι έχετε ξανάρθει ας τα ξαναδείτε, είναι άλλα τα μάτια μας σε κάθε ταξίδι κι ας είναι ίδιος ο τόπος, κάτι έγινε σίγουρα και στη ματιά μας χωράν ακόμα καινούρια πράματα, θα κάνουμε κανονική ξενάγηση στην πόλη… παντού, σα να ‘ναι για όλους η πρώτη και μοναδική φορά… κι ύστερα… ύστερα στο ξενοδοχείο.
Τακτοποίηση, ξεκούραση, χρόνος ελεύθερος το απόγευμα για να σταθεί κανείς όσο θέλει σε γωνιές που γνώρισε σήμερα το πρωί, ποτέ δε φτάνει ο χρόνος στη Φλωρεντία και το βράδυ…
Το βράδυ θα φάμε κάπου όλοι μαζί, είστε καλεσμένοι μας. Και κανονίσαμε να δοκιμάσουμε και τρία διαφορετικά κρασιά της Τοσκάνης, μικρό αντίδωρο στην εμπιστοσύνη σας.
Δείπνο, κρασί και διανυκτέρευση.
Όταν τρων παρέα οι άνθρωποι, όταν με παρέα πίνουν το κρασί τους, διατρέχουν τον γοητευτικό κίνδυνο να εκτεθούν, να βγουν απ' το καβούκι τους, να βγάλουν τη μάσκα τους, για δυο ώρες έστω να μην είναι μόνοι.
Καληνύχτα. Ραντεβού αύριο στη Galleria Uffizi.

3η ΜΕΡΑ: ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ-ΑΡΕΤΖΟ-ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ
Πρωινό και φύγαμε. Για πού; Είναι δυνατόν να έρχεται κανείς στη Φλωρεντία και να μη μπει στη Galleria Uffizi; Όσες φορές και να ρθει, είναι δυνατόν να μην μπει και ξαναμπεί;
«Πορεία προς Galleria Uffizi» λέγεται το πρώτο κομμάτι τής σημερινής μέρας. Να η Santa Margarita… Κι αυτό εκεί είναι το Μουσείο - Palazzo Vecchio όπου εκτός των άλλων βρίσκεται και η νεκρική μάσκα του Δάντη. Να κι αυτό, να και κείνο, και τ’ άλλο… Κάθε γωνιά στη Φλωρεντία είναι ένας πίνακας… Φτάσαμε… Είναι μέσα στις λίγες του κόσμου η Galleria Uffizi και γι’ αυτό φροντίσαμε ώστε όλοι όσοι το επιθυμούν, να ξεναγηθούν με τον αρτιότερο τρόπο μέσα σ’ αυτή τη σπουδαία Πινακοθήκη. Στη Φλωρεντία δεν έρχεται κανείς για να το βάλει απλώς στο βιογραφικό του, απλά για να ’χει λίγο ελεύθερο χρόνο εκεί ώστε να μπορεί μετά να καυχιέται ότι πήγε κι ας πρόλαβε μόνο καφέ να πιει. Η Φλωρεντία είναι η Αναγέννηση η ίδια!
Μπαίνουμε για ξενάγηση.
(2,5 ώρες αργότερα… είμαστε στο πούλμαν καταγοητευμένοι.
Η μέρα συνεχίζεται και υπόσχεται κι άλλο κάλλος.
Εκδρομή στο Αρέτζο την πόλη που γυρίστηκε το «La Vita é Bella». Αλήθεια πόση δύναμη μπορεί ν’ αντλήσει ο άνθρωπος κι από πού ώστε να κατορθώσει να επιβιώσει μέσα στην κόλαση ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης;
Άφιξη στο Αρέτζο και ξενάγηση στα σημεία των πιο σημαντικών γυρισμάτων της ταινίας που είναι και τα σημαντικότερα της πόλης.
Από δω αρχίζει το Ιστορικό Κέντρο… Αυτή είναι Cartolibreria Orefice, το πραγματικό βιβλιοπωλείο του Μπενίνι στην ταινία. Πάμε και προς την Piazza del Duomo… πάμε κι απ’ το Palazzo della Provincia… πάμε και για φωτογράφιση εκεί που ο Guido ξεδίπλωσε χιλιόμετρα κόκκινο χαλί για να κατέβει τη σκάλα της Παραμυθίας La Principessa… Ναι, και χρόνο ελεύθερο θα έχουμε, πάμε και για ένα εσπρεσάκι στο Caffè dei Costanti;
Με ιστορίες και παραμύθια φτάνουν τ’ απογεύματα, πήγε απόγευμα, πάμε, επιστρέφουμε στη Φλωρεντία.
Ελεύθερος χρόνος στην πόλη που μπορεί να κοιτάξει κατάματα οποιαδήποτε άλλη πόλη στον κόσμο.
Διανυκτέρευση.
Υ.Γ: Στις 20 Αυγούστου του 1940, ο Τρότσκυ, κοιτάζοντας τη γυναίκα του απ’ το μπαλκόνι λίγο πριν τον δολοφονήσουν αναφώνησε… «Παρά τα όσα… η ζωή είναι ωραία!» Από κει εμπνεύστηκε ο Μπενίνι τον τίτλο της ταινίας που «γυρίσαμε» σήμερα.

4η ΜΕΡΑ: ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ-ΜΟΝΤΑΛΤΣΙΝΟ-ΜΟΝΤΕΠΟΥΛΤΣΙΑΝΟ-ΣΙΕΝΑ
Αφύπνιση. Πρωινό. Φορτώνουμε αποσκευές και φύγαμε για…
Για κάτι που πραγματικά αξίζει να γνωρίσει κανείς… την πραγματική Τοσκάνη, την ύπαιθρο, τα χωριά της!
Μέρα υπόδειγμα κομψότητας η σημερινή. MONTALCINO, MONTEPULCIANO, SIENA…
Πρώτος σταθμός της ημέρας το Montalcino.
Κοιτάξτε απ’ το παράθυρο… Σ’ αυτή την Κοιλάδα κάποτε… σα να ήταν των Θερμοπυλών προδόθηκε κάποτε η πατρίδα του Δάντη η Φλωρεντία…
Φτάσαμε στο Montalcino.
Παντού ομορφιά, αρχοντιά και αίσθηση κρασιού!
Brunello di Montalcino λέγεται το περίφημο κρασί αυτού του χωριού, πάμε μια βόλτα να το γνωρίσουμε… Νά το Κάστρο, νά και το Δημαρχείο κι ο Καθεδρικός… να και η “Enoteca La Fortezza
Χρόνος για:
Α) καφέ
Β) κρασί
Απουδαίο το δίλημμα σε κάτι τέτοια χωριά της Ιταλία.
Αναχώρηση για το περίφημο Montepulciano!
Αυτό είναι η Τοσκάνη, τα χωριά της, η φύση της, η αρχοντιά της απλότητας… Μόνο καφέ στο Montepulciano;
Ασφαλώς κι έχει δικό του κρασί το Montepulciano!
Nobile di Montepulciano!
Ξενάγηση σε κάθε γωνιά του χωριού ως την Piazza Grande κι ύστερα ελεύθερος χρόνος…
Είναι μεσημέρι;
Μόνο καφέ στο Montepulciano;
Ας γίνει το θέλημα της καρδιάς…
Χρόνος για φαγητό και κρασί Τοσκάνης!
Viva il Nobile di Montepulciano!!!!!!!!!!!!!!!
Viva!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το απόγευμα αναχώρηση για τη Σιένα.
Άφιξη, τακτοποίηση στο ξενοδοχείο, λίγος χρόνος για ξεκούραση και έξοδος για μια πρώτη βόλτα-γνωριμία με την περίφημη πόλη.
Θα βγούμε για ένα μίνι περιπατητικό by night στη Σιένα…
Χρόνος για δείπνο σε μια πόλη ονειρεμένη!
Φέρε κι άλλο κρασί… Δυο μπουκάλια  Brunello di Montalcino και τρία Nobile di Montepulciano

5η ΜΕΡΑ: ΣΙΕΝΑ - ΣΑΝ ΤΖΙΜΙΝΙΑΝΟ
Αφύπνιση. Πρωινό. Προ-θλίψη. Προτελευταία μέρα. Τελευταία νύχτα μπροστά μας.
Μετά το πρωινό θα ξεναγηθούμε στην πόλη που μας φιλοξενεί…
Ξενάγηση παντού! Αλλιώς φαινόταν όλα τη νύχτα…
Ναι, αυτή είναι η Piazza del Campo, εδώ σκορπίσαμε χθες βράδυ, εδώ γίνονται κάθε χρόνο οι θρυλικές Μεσαιωνικές Ιπποδρομίες…το περίφημο Palio, πάμε κι από δω, προς το Ντουόμο… κι ύστερα στενό-στενό σε κάθε γωνιά της θρυλικής πόλης. Πήγε μεσημέρι.
Χρόνος για φαγητό.
Προς απόγευμα και μετά το φαγητό, όλοι χρειάζονται λίγο χρόνο, ανάμεσα σε Κόλαση και παράδεισο το Καθαρτήριο-Ξενοδοχείο. Πάμε στο ξενοδοχείο.
Χρόνος για ξεκούραση.
Ραντεβού  σε δυο-τρεις ώρες στο λόμπυ. Είναι η τελευταία βραδιά απόψε. Ετοιμάσαμε κάτι σπουδαίο γι’ απόψε…
Προθεση της σημερινής μέρας είναι να γαληνέψουμε απ’ την ομορφιά. Παντού ομορφιά. Το πρωί στη Σιένα και τώρα… Μετά τη σιέστα απογευματινή εκδρομή στο Σαν Τζιμινιάνο.
Άφιξη μετά από 45 λεπτά. Πάμε να περπατήσουμε σ’ ένα απ’ τα ωραιότερα χωριά τής Ευρώπης. Πάμε για ξενάγηση στο Σαν Τζιμινιάνο…
Τί έκανε άραγε ο Δάντης σε τούτο εδώ το χωριό κι ήρθε άρον άρον εκείνη την Άνοιξη;
Αυτό είναι το Παλάτζο ντελ Πόπολο, αυτή η Κολετζάτα…πάμε κι από, αριστερά έχει καταπληκτική θέα…
Αφού περπατήσουμε απ’ άκρη σ’ άκρη το όμορφο χωριό, χρόνος για καφέ ή…  Vernaccia di San Gimignano! Ασφαλώς και έχει το δικό του κρασί το Σαν Τζιμινιάνο.
Ραντεβού στην Piazza della Cisterna γιατί έχουμε σπουδαία συνέχεια…
Επιβίβαση στο λεωφορείο… Βραδιάζει…Ομορφιά παντού, μουσική και Ομορφιά, να ξέχάσουμε για λίγο όσα μας τρώνε, όλοι έχουμε κάτι που μας τρώει, σήμερα όμως είμαστε εδώ κι είναι ωραία.
Βραδιάζει… Η νύχτα αυτή πρέπει να μπει εκεί που φυλάμε τα διαμάντια των Στιγμών.
Γι' απόψε φροντίσαμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να βιώσουμε μια πραγματικά μαγική βραδιά. Δείπνο – Γκαλά σε τόπο μαγικό…
Γύρω μας, πράσινα αμπέλια, αχτίδες χρυσές κι ένας κόκκινος ήλιος πάνω στο αγρόχτημα…
Απόψε, τελευταία βραδιά σας προσφέρουμε το δείπνο σε αγρόκτημα της Τοσκάνης.
Και κρασί…
Αυτό σκέφτηκα ότι έχει νόημα στο τέλος του ταξιδιού, τούτη η βραδιά είναι αφιερωμένη σε όποιον διψάει για tailor made στιγμές στα ταξίδια του. Στην Τοσκάνη είμαστε, στ’ αμπέλια και στα κάστρα της πάμε, και στ’ αγροκτήματά της, εδώ θα φάμε απόψε, σ’ ολόκληρη την Τοσκάνη, αυτό είναι το σημείο με την ωραιότερη θέα!
Δείπνο και επιστροφή στη Σιένα

6η ΜΕΡΑ: ΣΙΕΝΑ-ΠΕΡΟΥΤΖΙΑ-ΑΣΙΖΗ-ΡΩΜΗ
Αφύπνιση, πρωινό και ξεκινάει άλλη μια σπουδαία μέρα. Η τελευταία του ταξιδιού αλλά ολόκληρη και σπουδαία!
Φορτώνουμε βαλίτζες. Τελικός προορισμός για σήμερα το αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο της Ρώμης αλλά πριν…
Πρώτα θα πάμε εκεί που πρωτοεκδόθηκε η «Θεία Κωμωδία» στην Ούμπρια! Είναι σπουδαίο γεγονός η έκδοση του κόπου ενός μυαλού, η Περιπλάνηση της Ψυχής του Δάντη πέρασε στο χαρτί κι από κει στο μπουκάλι-Χρόνο για να επιπλεύσει απ’ αυτόν ως εμάς. Μνημείο Μέγα η Ποίηση, γιορτάζεται στην Ούμπρια κάθε Απρίλιο με φεστιβάλ, γιορτάζουν που πριν  547 χρόνια η Ομορφιά του Μυαλού πέρασε στο χαρτί.
Άφιξη στην Περούτζια. Νά ένα ακόμη κόσμημα! Απ’ το σημείο όπου θα μας αποβιβάσει το λεωφορείο μας θα πάρουμε ένα «μαγικό» τρενάκι. Σα τη Γιουροντίζνευ που δεν πήγαμε παιδιά γιατί είμαστε μεγαλύτεροί της, ετούτο το τρενάκι πετάει… , Λατινοαμερικάνικος μαγικός ρεαλισμός στην καρδιά της Ιταλίας, σαν ήρωες του Μαρκ Σιαγκάλ φτάσαμε πετώντας στο κέντρο τής Περούτζια.
Άλλο ένα κόσμημα! Πολύτιμα πετράδια, παλάτια κι εκκλησίες και το περίφημο Πανεπιστήμιο και το έξοχο Υδραγωγείο στη via dell’Acquedotto.
Χρόνος για καφέ και αναχώρηση για άλλο ένα κόσμημα, για μια πόλη Αγίων
Άφιξη στην Ασίζη. Δεν είναι μόνον ο Άγιος Φραγκίσκος. Και η Αγία Κλάρα της Ασίζης είναι…
Ναι, ναι, κι ο Δάντης φλερτάρισε με τον μοναχικό βίο γι’ αυτό ήρθαμε ως εδώ. Ο άνθρωπος που έδωσε γλώσσα-πατρίδα στους Ιταλούς έζησε μια ζωή ολόκληρη, απ’ όλα είχε ο βίος του. Και μοναχός, και σύντροφος γυναίκας που δεν αγάπησε, και πατέρας και γιος και σύμμαχος και εχθρός μα πάνω απ’ όλα ένας άνθρωπος που δεν κράτησε ποτέ και σε τίποτα ουδέτερη στάση: ποιητής δηλαδή.
Βίος Αγίων και Ποιητών.
Επίσκεψη-Ξενάγηση παντού στην Ασίζη κι ύστερα...
Χρόνος για να περπατήσει κανείς στο βράχο της Ασίζης και να βάλει σε τάξη την εμπειρία 6 μαγικών ημερών.
Αγία Κλάρα, Άγιε Φραγκίσκε, χρειαζόμαστε κρασί, κοινωνήστε μας.
Χρόνος ελεύθερος για κρασί και φαγητό. Το Τελευταίο Γεύμα.
Αναχώρηση για τη Ρώμη.
Άφιξη στο αεροδρόμιο.
-Ποιητή, πες μας κάτι τελευταίο να πάρουμε μαζί μας.
-Οι πιο καυτές θέσεις στην κόλαση είναι κρατημένες γι’ αυτούς που, σε καιρούς μεγάλης ηθικής κρίσης, διατηρούν ουδέτερη στάση!
Καλό Ταξίδι. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη

AZ 722G

FCO-ATH

21:50 - 00:50

Γεύμα σε κτήμα με  Wine Tasting και θέα τους Πύργους του Σαν Τζιμινιάνο και δείπνο με  Wine Tasting στην καρδιά της Φλωρεντίας.

20-25

Φόροι

Αεροδρομίων

160,00 €

Η εκδρομή περιλαμβάνει : Αεροπορικό εισιτήριο (οικον. θέσης) – Δύο ελληνόφωνους Συνοδούς - Ξεναγούς σε όλη την διάρκεια της εκδρομής – Τοπικούς επίσημους ξεναγούς όπου χρειάζονται και ειδικά για την ξενάγηση στα Uffizi -- Πλήρες πρόγραμμα ξεναγήσεων -Πρωινό + 2 γεύματα με wine tasting - Επιλεγμένα Ξενοδοχεία 4 Αστέρων - Μεταφορές από / προς αεροδρόμια/ξενοδοχεία εξωτερικού με πολυτελές κλιματιζόμενο πούλμαν -  Ταξιδιωτική Ασφάλεια (αστικής ευθύνης) - Φ.Π.Α. -  Η σειρά των ξεναγήσεων μπορεί ν’ αλλάξει χωρίς να παραληφθεί καμία.